Followers

Monday, August 8, 2011

Fight With Dad . !

said , Tady aku gado sama papa akuu . Huhu . Papa aku lempang2 aku sumee . 
Tarik2 rmbot aku sume and tolak2 kepala aku sume . Sakiedd gyler tahuu . Huhu . Aku nges gyler2 tadyy . 
Huhu . Papa aku pukul aku pun ada sebab2 tertentu , Huhu . :'(
Memng sakied gyler babeng arhh . Huhu . 
Macam mahu maty sudaa aku tady kena pkol sama papa aku . 
Memng aku bengkak sana sini sudaa lhaa . Huhu . :'(
Korang pernah rase kena pkol takk ? Mesty yea kan2 . Huhu . Sakied an2 . Huhu . 
Syakireen pun kena sama . huhu . 
Boleh dkatakn due2 kena TEROK . huhu . :'(
PAPA aku neyh memng GARANG gylerr . Harimau pun kalaa . Huhu . 
If dea mengamokk , Haizz . Satu kampungg ley dgr kowd agk2 akuu . Huhu . :'(
Aku taksuka adaa papa mcm ini , tapy AKU SAYANG PAPA AKU . ! 
:D . adakah aku ini pelikk ? ==''
Takk an ? Haizz . Sepupu aku cakap aku PELIK . ! 
Jahat2 . huhu . ! :')
Sudaa lhaa , Aku sakied tgn mau taip manyok2 . Hee . Nty aku taip2 lain . Baibyee . 
THE END . ! ~ :p
You are mine and i'm yours . I LOVE YOU . ! Be strong with our madness , sadness or happines . ! We can be last long relationship . ILYSM CAPITAL S . !

No comments: