Followers

Saturday, December 10, 2011

Dia sweet sangatt , Titwe sayangg diaa sngatt ; )

Korangg tahu arkk boyfriend kite sweet sangat , kitaa sayangg diaa sangatt2x tahuu . semalam diaa teman kitee tidurr aw . Dari pukul 5 pagi sampai pukul 9 pagii . hehe . semalamm kan diaa kata dia nak tidur pukul 2 . kite punn bagi . okeyyy , diaa tidur dah pukul 2 macam uhh , then korangg tahu arkk pukul 4 diaa bangunn dahh . hoho . kita punn err , geramnyaa diaa nehh . then dia kataa laa , diaa just rest bukan tidur mampus terus . hoho . Okeyy , Kitee pahamm , Thenn dia call on skypee . hihi  . kita bagi laa alasan yang kita tengah on the skype dengan syafiq mccoy , but sebenarnya itu skype hanyaa sekejap sebub line aku macam asdfghjkl : ) hehe . sebelum dia ajak skype aku dahh on webcam dahh . hehe . akuu saja nak bagi diaa jealouss . HEHE : ) butt diaa memng jealouss . chat dengan diaa asyik kata ' bie tengok laa syafiq buad lawakk . ' dia pun balas , ohhh , okeyyy . hehe . aku tahuu kau jealous sayangg : ) hehe . alaa , itu semua hanyaa berlakon tipuu sahajaa . mane ade syafiqq buad lawak punn . hehe . akuu sajaa jeaaa buad mcm uh : ) sayangg , jangan marahh nohhh . hehehe : ) thenn kita pun suruh dia on skypee . dia call kitee . kitee pun angkat tengok muka dia masa uh memng macam bara api dahh woww . butt muka diaa still handsome bagi aku . hehe : ) . then kitaa chat punya chat punya chatt . hehe sajaa nak bagi cepat masa , malas nak type panjng2x ; ) . then chat dahh pukul 5 . aku punn cakap aku nakk tidur kejapp , pukul 6 gerakk aku . justt panggil aku , phone dah ade sebelah telingaa . hehe : ) . dahh pukul 6 . diaaa chattt . ' bebyy !! ' . sebub phone terpadam tiba2x . so diaa chatt . aku punn bangunn , then call diaa . diaa panggil ' beby , bangun dah pukul 6 . ' aku punn ' haaa , okey2x . ' serius mengangtuk lagi bhai . huhu . aku buad laa muka lena ats bantal dia pun ' haa , tidur2x ' . aku pun tingtonggtianggg tidurrr  Zzzz . but dalam hati neh dok cakap , ' Aku sayangg hangg sangatt2x biee .  huhu  : ) ' Then aku tidur punya tidur , sedar2x dah cerahh . sudahh pukul 9 . akuu tinggal dia 3 jamm mcm tuhh sajaa . huhu . keciann diaa : ( but diaa still tunggu akuu . huhu . akuu sayangg diaa sangat2x wehh . huhu . then diaa suruh bangun pergi basuh muka semuaa . makanan sampaii . hehe . nenek yangg buadkann . aku tengahh dokk makan , dia pulakk busy buadd lagu yang aku suruh cover uhh . hehe : ) . Sudahh laa , malas nakkk cerita panjang2x , sakitt tangann aku wohh , nakk webcam dia pulakk . hehe : ) biee , bebyy sayangg bie tahuuu ! sayangg macam NYAWA bebyy . biee tahuu arkk ? Huhu , Biee jangann curangg aw dengann beby , beby taksuka kenaa tipuu ;') . Iloveyousayangg ! muahhhh :* 
Itu laa diaa , hehe . akuu tahu diaa handsomee . cehh , hehe : ) Handsomee kan2x ? hehe . Iloveyousayang !

No comments: